Project Manager

Warszawa

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • zarządzanie procesem projektowania;
  • analiza dokumentacji projektowej;
  • weryfikacja potrzeb, odpowiedzialność za planowanie i realizację zadań projektowych;
  • analiza danych niezbędnych do planowania procesu projektowania;
  • tworzenie budżetów, harmonogramów, oceny ryzyka dla projektów;
  • planowanie i przydział zadań projektowych,
  • przygotowywanie dokumentów potrzebnych w procesie projektowania;
  • usprawnianie i optymalizacja procesów;
  • koordynowanie zadań i nadzór nad realizacją prac zespołu projektowego:
  • identyfikacja problemów i wdrażanie rozwiązań zapobiegawczych;
  • zapewnienie prawidłowego obiegu informacji dotyczących projektów.
  • raportowanie statusu projektów;

Nasze wymagania

  • minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami (znajomość branży farmaceutycznej będzie dodatkowym atutem)
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne (branża instalacyjna, projektowa);
  • obsługa komputera w zakresie pakietu Office  oraz programu AutoCad i Revit;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji,
  • znajomość zagadnień BIM;
  • mile widziana znajomość metodyk prowadzenia projektów.

Co oferujemy

  • możliwość uczestnictwa w różnorodnych projektach inwestycyjnych;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • bogaty pakiet socjalny m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenia grupowe, wyjazdy integracyjne;
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole, w przedsiębiorczej kulturze organizacyjnej;